2017年5月23日 星期二

【抵食】98蚊甜品自助餐

真係全甜品!勁邪惡!甜品種類都算多,唔同國家嘅都有!除咗平時食開嘅芝士蛋糕、黑森林蛋糕、scone同麵包布甸之外,仲有宜家好  hit waffle格仔餅,充滿童年回憶忌廉筒⋯⋯




芒果糯米飯細細哋,份量剛剛好,食2次就過足口癮,啱啱好!

窩夫整得幾好,即場製作,熱辣辣出爐,倒自己鍾意嘅朱古力醬或其他果醬,加埋水果bar嘅生果,perfect窩夫外脆內軟,唔錯!


估唔到有珍珠奶茶布甸!布甸真係好珍珠奶茶味!好堅,而且入口滑溜,珍珠又多,不過就唔多夠煙韌!冬甩就過得去啦,我一向都麻麻喜歡食~


銅鑼燒同草餅的出現都係意料之外嘅,前者雖然夾得唔係好靚,但紅豆餡唔會好甜,而且幼滑無渣,係我喜歡嘅紅豆餡;草餅係綠茶皮配紅豆餡,一嚿2啖,啱啱好


椰汁西米糕都係正常口味,好彩唔會好鹹,之前我喺其他地方食過,唔知點解會勁鹹但呢度嘅就正常,我又食咗2件。

呢度有得食涼粉,我們都有食。豆花我無食,不過家人話幾好味~其他嘢食都係正常,無乜特別。
以下呢啲可以改善下!

葡撻細細隻,一啖一個幾得意。蛋漿唔會好膩,不過皮就油咗啲。
千層糕個綠色好嚇人,我無食到


Cheesecake如果太firm會好滯,但而家嘅  texture 就太鬆,好易散



朱古力Cupcake上嘅朱古力cream好濃味,係幾好!不過就大個咗少少,其實可以整細個小小,咁樣可以試多啲其他味~


每位包一杯嘢飲,總括嚟講都幾抵食,質素都ok,性價比都唔錯。我們一行6個人,坐8人大檯。座位係梳化椅,地方大,幾舒服。坐窗邊的話,就可以望到外邊嘅街景。不過無乜遮擋,算係咁~





搵食點: MoMo Café
搵食方向:沙田安平街1號萬怡酒店
代價:成人$98加一,小童$78加一訂座:3940 8788

沒有留言:

張貼留言