2020年11月20日 星期五

【小店大搜索】旺角必食良心推介 平靚正泰菜

 每次週末去旺角,都唔太想留咁耐,因為周圍都多人,食飯又要排隊等位。好彩自己本身對餐廳環境要求唔高,乾淨光線充足就OK,所以有時會好「佬」咁樣去食熟食街市。

朗豪坊隔離嘅熟食中心,咁多年嚟只去過1次,記得應該係為咗食農夫包。上次嚟想食泰國菜良心店,點知太遲先去到,截咗單,今次我哋終於食到喇,太開心呢~~

招牌菜係海南雞,咁就一定要點,當日仲要免費轉油飯,唔係唔轉下話?另外我跟餐配小食豬頸肉、再點咗泰式炒金邊粉、泰式無骨鳳爪,超滿足,食到勁飽。

泰式無骨海南雞飯配熱飲 $41

呢個份量,呢個價錢,其實真係好抵,仲要係油飯,單係睇樣都無得輸。味道又點先?雞肉唔算好滑,一半半啦,不過就肥瘦適中,雞皮同肉之間唔會出現大肥膏,雞皮好爽,正!啲人話食雞唔係雞皮係罪過,我覺得就適用於今次嘅雞肉喇!雞肉食落有香料味,無雪味,加埋個醬,酸酸甜甜咁,唔錯!

值得一讚嘅係個雞油飯,因為唔只色澤吸引,而且好香!雖然係油飯,但一啲都唔覺得油膩或者黏口,飯粒粒分明,又有少少薑黃味。如果平時可以單買油飯返屋企食就好喇!

跟餐配豬頸肉 $12

豬頸肉雖然得幾片,不過少食多滋味,已經好滿足。據說豬頸肉係打針位,所以唔好食咁多。薄薄幾片,但已經食到廚師嘅功架。豬頸肉燒得金黃焦香,味醃得好,滿足到我對豬頸肉嘅渴求。

 

泰式炒金邊粉 $46
泰式炒金邊粉係雞肉為主,仲有其他芽菜、魚蛋片同豆腐卜呢啲,但係就無蝦,所以價錢較相宜。雖然無蝦,但係風味不減!上檯時,香氣四溢,熱辣辣,就知鑊氣夠!金邊粉嘅份量都多,加埋啲餸,女仔會好飽,男人食都覺飽~~

 

泰式無骨鳳爪(一盒)$25

我好鍾意食雞腳,哈哈,係咪估我唔到?我已經唔記得咗一盒有幾多隻,但我覺得好多,唔知係咪因為我差唔多食晒全部嘅原因。因為同行人士食完一隻之後就話好辣,食唔到,搞到我要一個人啪晒去~*O*

 

整體嚟講,呢間小店以價錢而論,質素都算高,加上係良心店,再加分!!平時食泰國嘢邊度有咁平,呢度款式都多,要去多幾次試其他!

 

搵食點:泰風佳味海南雞

搵食方向:旺角上海街557號旺角綜合大樓2樓旺角熟食市場2號舖

沒有留言:

張貼留言